ניהול תיקי לקוחות כולל ניהול קשרי הלקוחות החל משלב ההיכרות הראשוני ועד להפיכתו ללקוח נאמן.

שיפור שביעות רצון הלקוחות:
ניהול קשר רציף ושוטף עם לקוחות, הבנת צרכיהם ומציאת פתרונות מותאמים אישית יכולים לשפר משמעותית את שביעות רצון הלקוחות.
לקוחות מרוצים נוטים יותר להישאר נאמנים לעסק ולבצע רכישות חוזרות.

הגברת המכירות:
ניהול תיקי לקוחות יעיל יכול לסייע לכם לזהות הזדמנויות חדשות למכירות ללקוחות קיימים.
ידע מעמיק על צרכי הלקוח, העדפותיו והיסטוריית הרכישות שלו מאפשר לכם להציע לו מוצרים ושירותים רלוונטיים, ובכך להגדיל את הסיכוי לרכישה.

בניית מותג חזק:
ניהול תיקי לקוחות יעיל תורם לבניית מותג חזק ומוניטין חיובי.
לקוחות מרוצים נוטים להמליץ על העסק ובכך להביא לכם לקוחות חדשים.

ניהול תיק הלקוח כולל בתוכו מגוון תהליכים ומשימות על מנת ללוות את הלקוח לכל אורך מסע המכירה ושירות הלקוחות: