כולנו מבינים את החשיבות של שיווק ומכירות בחיי העסק שלנו.
אין הצדק לעסק בלי פעולות שיווק המביאות חשיפה לשירותים, למוצרים והגדלת היקף המכירות.
ריבוי המשימות מקשה על עסקים קטנים ובינוניים להתפנות בצורה סדירה ויעילה לניהול שיווק העסק.
נתון זה הינו מכנה משותף למגוון רחב של עסקים קטנים ובינוניים בישראל.
הניסיון מראה שלהרבה חברות ועסקים בישראל לא קיימות פעולות שיווקיות המקדמות אותם ללקוח הבא שלהם או שלא קיימת תשתית שיווקית המתאימה לחזון, למטרות וליעדים של העסק.

מהיום כבר לא תצטרכו להיות חלק מהסטטיסטיקה הזאת!
בנייה נכונה של מערך השיווק בעסק תביא לעלייה משמעותית של תנועת לקוחות והגדלת המכירות.

הקמת תשתית השיווק כוללת: